هتل کلاب ولا اند اسپا یک هتل 4 ستاره واقع در بدروم ترکیه می باشد. این هتل در 2 دقیقه ای دریای اژه و در سواحل خلیج گومبت قرار دارد. با 5 دقیقه رانندگی می توانید به مرکز شهر بدروم برسید.

این هتل دارای 2 استخر روباز، اینترنت وای فای، اتاق های تهویه مطبوع و تلویزیون ال سی دی 32 اینچ می باشد. هر اتاق در هتل کلاب ولا دارای دکوراسیون ساده همراه با پارکت است. همه ی اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش و سشوار می باشند.

رستوران این هتل همه چیز تمام، صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس و بوفه ای سرو می کند. اسنک بار هتل غذاهای فست فودی ارائه می دهد و در کافه بار هتل هم انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را خواهید یافت.

مرکز آبگرم و اسپای هتل و استخر بهترین جا برای استراحت و ریلکس کردن است. شما می توانید در کلاب ولا بازی دارت یا تنیس روی میز انجام دهید. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و از حمام ترکی، سونا یا اتاق ماساژ لذت ببرند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل کلاب ولا اند اسپا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.